HAYATA KARAMEL TADI KATALIM ;)

28 Ekim 2010 Perşembe

ELMALI TURTA

Siz benim elmalı turtamdan yediniz mi ?

Kızlar yine birinden ben tarif aldım, ee biliyosunuz yemeyi seviyorum bu sebeble nerde bi güne gitsem güzel bulduğumu hemen yazarım ..Sonrada sizlerle paylaşırım... Ben önceden elmalı yapardım ama boyle değıl bohça şeklınde bunun lezzeti daha bi güzel geldi bakıyım sizede oyle gelecekmi :)

MALZEMELER :

1 paket yağ oda sıcaklığında
2 yumurta
1 su bardağı şeker
1 paket kabartmatozu
alabildiğine un ....
ÜSTÜ İÇİN :
4 elma
1 çaybardağı şeker
tarçına
Bütün malzemeleri katarak yumuşak bir hamur elde edelim ne derler kulak memesi kıvamı işte o ,,hamurdan bir parça üstü için ayırıp buzluğa atın ...borcamı şöyle bir yağlayalım ,,hamuru koyalım ustune  ayrı bir yerde elmaları rendeleyin , şekeri katıp pişirn kızlarrr .. piştikten sonra tarçın ekleyelim sonra onu bi güzel soğutalım ve hamurun ustune yayalım ...difrizden cıkarttığımız hamuru ustune rendeleyin... veeeee 170 dereceee fırında pişirinnnn :D afiyetle yiyinn cancagızlarım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder